فروشگاه اینترنتی زانا استور

فروشگاه اینترنتی زانا استور

فروشگاه اینترنتی زانا استور

فروشگاه اینترنتی زانا استور

فروشگاه اینترنتی زانا استور

کلمات کلیدی

شعر در مورد خورشید ؛ 73 شعر کوتاه در مورد خورشید

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

شعر در مورد خورشید

شعر در مورد خورشید

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد خورشید برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دوست داشتن ما

بازی برف و خورشید بود…

هر چقدر عاشقانه تر می تابیدم

محو تر می شدی!

شعر در مورد خورشید

ما در چه شماریم، که خورشید جهان‌تاب

گردن به تماشای تو از صبح کشیده‌ست

 ما را ز شب وصل چه حاصل، که تو از ناز

تا باز کنی بند قبا، صبح دمیده‌ست.

شعر در مورد خورشید پشت ابر

به من ایمان بیاور

در یک لحظه می توانم

تنها یک لحظه

خورشید را به آغوشت بیاورم

و ماه را به اتاقت

به من ایمان بیاور

معجزه من

آغوش زنی است به طعم دریاها

چیزی که هیچ بهشتی ندارد.

شعر در مورد خورشید و ماه

کاش بدانی

دوست داشتنت

خورشید نیست،

که لحظه ای بیاید و لحظه ای برود؛

ماه نیست،

که یک شب باشد و یک شب نباشد؛

ستاره نیست،

که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ؛

باران نیست،

که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد

مثل نفس می ماند

همیشه با من است.

شعر کودکانه در مورد خورشید خانم

آفتاب را

دوخته‌ای به لب‌هایت!

آدم دوست دارد هر روز خورشیدش

از لب‌های تو طلوع کند..

آدم، اگر آدم باشد

دوست دارد روی لب‌های تو

جان بکند!

شعری در مورد خورشید

برای صبح شدن

نه به خورشید نیاز است

نه خنده های باد؛

چشم هایت را که باز کنی،

موهایت که پریشان بشود،

زندگی

عاشقانه طلوع خواهد کرد…!

شعر در مورد خورشید

در پیش رخ تو ماه را تاب کجاست

عشاق تو را به دیده در خواب کجاست

خورشید ز غیرتت چنین می‌گوید

کز آتش تو بسوختم آب کجاست

شعر در مورد طلوع خورشید

به آسمان سلام کن

به خورشید لبخند بزن

عزیزنم

با فنجانی عشق

صبحت را آغاز کن

برخیز

ببین روبرویت نشسته ام

صبح در چشمان تو زیباست…

شعر در مورد غروب خورشید

صبح

باور عشق است

در لبخند آسمانی تو

وقتی

چشم هایت را باز می کنی

و عطر نگاهت را

بر خورشید می پاشی

تا غزل غزل

روشنی بسراید.

شعر کودکانه در مورد خورشید

آرام گرفته ماه در

برکه ی آب

انگار در آغوش تو

شب رفته بخواب

گیسوی تو بازیچه ی

 انگشت نسیم

ای عشق فقط تو جای خورشید بتاب…

شعر در مورد نور خورشید

گاهى صبح

نبودنت، درد مى کند

و خورشید

آنقدر بى رحمانه در اتاق مى پاشد

که جاى خالى ات

برملا شود

شعر درباره خورشید پشت ابر

روسری وا می کنی، خورشید عینک می زند!

دسته گل غش می کند،پروانه پشتک می زند!

شعر درباره خورشید و ماه

سکه ی این مهر از خورشید هم زرین تر است

خون ما از خون دیگر عاشقان رنگین تر است

شعر درباره ی خورشید و ماه

خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید

 و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید

شعر کودکانه در مورد ماه و خورشید

سایه سنگ بر آینه خورشید چرا؟

خودمانیم، بگو این همه تردید چرا؟

شعری در مورد غروب خورشید

من آتش عشقم که جهان در اثرش سوخت

خورشید ، شبی پیش من آمد ، جگرش سوخت

شعری در مورد طلوع خورشید

جای من خالی ست

جای من در عشق

جای من در لحظه های بی دریغ اولین دیدار

جای من در شوق تابستانی آن چشم

جای من در طعم لبخندی که از دریا سخن می گفت

جای من در گرمی دستی که با خورشید نسبت داشت

جای من خالی ست

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ زرد رنگ

کشتن مار در خواب تعبیرش چیه

کشتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب کشتن

مار در خواب

مار سیاه در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار بزرگ خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ در آب

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

گرفتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش چیه

نیش زدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب تعبیرش

دیدن مار سیاه در خواب تعبیرش چیست؟

مار را در خواب کشتن

کشتن مار در خواب نشانه چیست

کشتن مار در خواب چیست

کشتن مار در خواب به چه معناست

دیدن مار سبز در خواب تعبیرش چیست

دیدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب چ تعبیری دارد

تعبیر دیدن کشتن مار در خواب

کشتن مار بزرگ در خواب تعبیر

 

  • حسن رضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی